sâmbătă, 23 octombrie 2010

Dan Barbilian - Ion Barbu- o lectie speciala

  In dorinta de a spulbera prejudecatile elevilor ca nu poti avea note mari si la matematica si la Lb. Romana, m-am gandit sa le prezint un om de cultura al tarii noastre care a excelat si in matematica si in literatura. De data aceasta m-am oprit la Dan Barbilian (Ion Barbu- pseudonimul sub care a scris poeziile).

   Aceasta ora a fost o perfecta colaborare cu doamna profesoara de Lb. Romana, Dubere Alexandra, care impreuna cu echipa ei, portocalie, au prezentat biografia literara si ne-au prezentat un scurt recital din cele mai cunoscute poezii ale poetului.

      Eu, impreuna cu echipa albastra, am facut o scurta prezentare a activitatii matematice si apoi am organizat un scurt concurs cu probleme de matematica care s-au dat in anii trecuti la Concursul de matematica "Dan Barbilian".


     Aceasta lectie am sustinut-o si in cadrul inspectiei mele pentru gradul II, asa ca i-am avut ca spectatori pe Domnul inspector Omer Ismet si pe Domnul director Sorin Ban.


Aceeaşi tema o vom aborda si cu elevii clasei a VII-a in luna decembrie.
(a consemnat Parus Violeta)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu