luni, 8 noiembrie 2010

JURNAL DE CONCURS


            Era o dimineaţă de toamnă. M-am trezit cu mari emoţii pentru că era ziua în care mergeam la un concurs de cros în Băile Felix.
          La ora 09:00 am plecat din faţa şcolii împreună cu domnul profesor Gelu Pinter şi cu colegii mei care au fost selecţionaţi pentru acest concurs: Baş Diana, Iancu Miruna, Raita Andreea şi Nilgesz Norbert din clasa a IV-a B, Botoş Bianca şi Stoie Cristian din clasa a V-a A, Bogdan Flavia, Purje Camelia, Vaida Damaris, Buibaş Bogdan şi Sanfira Mădălin din clasa  a V-a B, Korponai Nicoleta din clasa a VI-a B, Baş Adela şi Fodor Bianca din clasa a VII-a B, Filimon Felicia şi Bradea Marina din clasa a VIII-a B. Era o dimineaţă frumoasă de toamnă iar vremea parcă era un spectator care vroia foarte mult să înceapă întrecerea. Frunzele ruginii formau un covor lung care era aşternut în toată pădurea. Pe crengile copacilor mai erau câteva păsărele care ne susţineau. După un timp toţi concurenţii am fost chemaţi de către unul din organizatori care ne-a arătat traseul.
          Prima dată au intrat în concurs elevii din clasele a III-a şi a IV-a. Am fost bucuroasă pentru că puteam să-i susţin şi eu. După vreo 20 de minute au urmat cei din clasele a V-a şi  a VI-a printre care eram şi eu. Aveam foarte multe emoţii încât abia aşteptam să ajung la finiş. În final au urmat elevii din clasele a VII-a şi a VIII-a.
          Şcoala noastră a câştigat trei premii prin Baş Adela locul II, iar Purje Camelia şi Botoş Bianca locul III. Deja nu mai aveam răbdare.Abia aşteptam să ajung acasă şi să îi povestesc mamei mele tot ce am făcut.
            A fost o zi foarte frumoasă. Nu-mi va părea nicodată rău că am participat la acest concurs.

                                                                                              

                                                  Au consemnat:                Flavia BOGDAN
                                                                             Gelu PINTER

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu