sâmbătă, 18 decembrie 2010

SERBARE DE CRACIUN

     A TRECUT SI SERBAREA NOASTRA DE CRACIUN. 
     Am fost la gradinita, unde doamna Jeni a facut un spectacol minunat cu copilasii din grupa mica si unde Mosul  a venit cu cadouri substantiale pentru fiecare copilas cuminte:

   Am ajuns apoi la Caminul cultural unde am mai prins recitalul de colinde al corului scolii. Mi-au placut foarte mult (Felicitari prof. de muzica Radu!)!
   L-am intalnit si aici pe Mos Craciun care a venit in uralele si cantecul special pentru el interpretat de gradinarii din grupa mare:
   Mosul a fost implicat in concursul meselor festive de Craciun, reprezentate de cateva clase :


     Mosul a ales clasa a V-a B castigatoare :
                                      
    Felicitari profesorilor si educatorilor care au organizat serbarea! Felicitari elevilor nostri care s-au pregatit serios pentru a-l impresiona pe Mosul bun!
    Multumim Primariei ... stiu ei pentru ce :)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu